ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

#Φύλλο_Πορείας: ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΙ ΜΕ ΤΟ ΝΥΝ ΑΜΌΡΕ ΤΟΥ ΠΡΏΗΝ;

Δεν έχει σημασία ποιος το αποφάσισε πρώτος. Αυτό που μετρά είναι ότι χωρίσατε. Βάλατε ένα τέλος στη σχέση σας και τράβηξε ο καθένας τον δρόμο του. Ριχτήκατε με τα μούτρα στη δουλειά, το γυμναστήριο έγινε καθημερινό, προγραμματίσατε χωριστά ταξίδια με φίλους, αρχίσατε τα παλιά νυχτοπερπατήματα. Κι όλα βαίνουν καλώς. Έτσι[…]

Διαβάστε Περισσότερα »

#Φύλλο_Πορείας: ΣΕ ΣΧΈΣΗ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΌ ΕΊΣΤΕ ΤΡΕΙΣ-ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΝΤΑΓΡΑΜΜΟ

Περιμένεις υπομονετικά να γυρίσει απ’ την πρόβα η οποία θα κρατούσε «το πολύ ένα δίωρο», αλλά έχουν ήδη περάσει τρεισήμισι ώρες κι ακόμα να φανεί. Είχατε προγραμματίσει να πάτε για φαγητό, σχέδιο που μάλλον ακυρώνεται για ακόμα μια φορά. Είναι, λοιπόν, αυτοί οι άνθρωποι που αφοσιώθηκαν στη μουσική ψυχή τε[…]

Διαβάστε Περισσότερα »

#Φύλλο_Πορείας: ΌΣΑ ΚΙ ΑΝ ΈΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΠ’ ‘ΕΞΩ ΤΟ ΤΈΛΟΣ ΉΡΘΕ ΕΚ ΤΩΝ ΈΣΩ

Φαινόταν απ’ την αρχή ότι θα ήταν μία σχέση με δυσκολίες. Τι δυσκολίες δηλαδή, εμπόδια ολόκληρα. Έπρεπε να κρύβεστε για να συναντηθείτε, να προσέχετε μη σας πάρει κανένα μάτι. Σαν ήρωες από ταινία του σινεμά πηγαίνατε στην ίδια καφετέρια για να καθίσετε χωριστά –ο ένας με μια εφημερίδα, η άλλη[…]

Διαβάστε Περισσότερα »

#Φύλλο_Πορείας: ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΈΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΊΔΕΨΑΝ

Τους έχεις σίγουρα συναντήσει. Δεν έχει σημασία αν ήσουν απ’ τους επιμελείς της τάξης ή ανήκες στην ομάδα των ατίθασων μαθητών, υπήρχε πάντα ένας καθηγητής που σε παίδευε. Συνήθως υπερβολικά σοβαρός, αυστηρός ή εκκεντρικός, καυστικός κι ετοιμόλογος. Μια μορφή στο περιβάλλον του σχολείου ή, αργότερα, του πανεπιστημίου που ξεχώριζε με[…]

Διαβάστε Περισσότερα »

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΑΘΑ ΓΙΟΓΚΑ

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις της χάθα γιόγκα και είναι όλες εξίσου έγκυρες. Έχουν κοινό σημείο τις σωματικές στάσεις, όμως διαφέρουν ως προς την έμφαση που δίνεται κατά τη διδασκαλία. Για παράδειγμα, μία προσέγγιση μπορεί να επικεντρώνεται ειδικά στην ευθυγράμμιση του σώματος κατά τις στάσεις της γιόγκα, ενώ μια άλλη να[…]

Διαβάστε Περισσότερα »

Χ.Α. ΧΩΜΕΝΊΔΗΣ, «Ο ΦΟΊΝΙΚΑΣ»

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΆΚΗ, ΑΘΉΝΑ 2018 Να μιλήσουμε για τον «Φοίνικα»… Είναι άραγε αυτό τόσο εύκολο ή ανώδυνο; Ο «Φοίνικας» είναι ένα ταξίδι στον χρόνο, με εικόνες, γεύσεις και μυρωδιές, με γροθιές στο στομάχι και με χαμόγελα γεμάτα νοσταλγία. Ποιος θα μείνει ασυγκίνητος από τον «Φοίνικα»; Κύριος πρωταγωνιστής ο Πάρης. Ένας γοητευτικός[…]

Διαβάστε Περισσότερα »

OSHO: ΔΟΥΛΕΙΆ ΧΩΡΊΣ ΣΤΡΕΣ

ΦΑΚΕΛΟΣ: ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Αντιστέκομαι στη χαλάρωση, γιατί το να είμαι χαλαρός σημαίνει να είμαι άχρηστος και τεμπέλης. Η οικογένειά μου θα προτιμούσε να αρρωστήσει παρά να εγκαταλείψει αυτό που ονομάζει δύναμη, θεωρώντας ότι το να είσαι απασχολημένος και φουριόζος σημαίνει επιτυχία. Μπορείς σε παρακαλώ να εξηγήσεις τι ακριβώς είναι[…]

Διαβάστε Περισσότερα »

ΝΊΚΟΣ ΦΑΡΟΎΠΟΣ, « ΈΓΚΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΊΠΑΡΟ»

ΕΚΔΌΣΕΙΣ ΚΈΔΡΟΣ, ΑΘΉΝΑ 2015 Ο αστυνόμος Ρούσος ετοιμάζεται για διακοπές. Μετά από πολλά χρόνια συνεχούς δουλειάς, φτάνει στην Αντίπαρο, τη γενέτειρά του για να ξεκουραστεί. Όμως λογαριάζει χωρίς τον ξενοδόχο. Ο μυστηριώδης φόνος του πάμπλουτου Κωνσταντίνου, τον καλεί προς εξιχνίαση. Ίσως όλα να έδειχναν πως θα ήταν μία εύκολη υπόθεση[…]

Διαβάστε Περισσότερα »

ΓΙΆΝΝΗΣ ΡΕΜΟΎΝΔΟΣ, «ΑΝΥΠΕΡΆΣΠΙΣΤΟΙ ΦΌΝΟΙ»

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ, ΑΘΗΝΑ 2014 Ο Γ. Ρεμούνδος με ιδιαίτερα ικανή πέννα, μας παρουσιάζει μια δυσάρεστη εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας. Στο σκοτεινό αθηναϊκό περιθώριο, άνθρωποι φονεύονται χωρίς κανένας να τους υπερασπιστεί, ζωές πετάγονται στα σκουπίδια χωρίς δεύτερη σκέψη και ο καθένας προσπαθεί να επιβιώσει με οποιοδήποτε τρόπο και με οποιοδήποτε κόστος.[…]

Διαβάστε Περισσότερα »

ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΟΜΜΥΔΑΣ, «ΟΥΡΑΝΌΕΣΣΑ»

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΌΠΤΡΑ, ΑΘΗΝΑ 2016 […] Μου έδειξε απέναντι τη Σαμοθράκη. Όπως και στον Όλυμπο, έτσι και εδώ, σύννεφα είχαν καθίσει πάνω από την κορυφή του Σάου, του βουνού που υπήρχε στο νησί. Λες και οι θεοί ύφαιναν τα σχέδιά τους κρυμμένοι στα σύννεφα, μακριά από τα μάτια των ανθρώπων. Δύο[…]

Διαβάστε Περισσότερα »